Posted in Մայրենի

Առաջին օրը դպրոցում առաջադրանք

  1. Համառոտ պատմի՛ր այս պատմվածքը:
  2. Ինչպիսի՞ վերաբերմունք ուներ Էմին Ջիմի հանդեպ:

Էմին լավ վերաբերմունք ուներ Ջիմի հանդեպ:

3. Ի՞նչ էր մտածում Ջիմը՝

ա) մինչ դպրոց գնալը, Ջիմին վախեցած և տխրած էր։

բ) հետո նա հասկացավ, որ դպրոցում այդքան էլ վատ չէ։

4.Բնութագրի՛ր հորը:

Ջիմի հայրիկը տխուր, բարկացած և աղքատ էր։

5.Քո կարծիքով, ինչպիսի՞ն էր միսս Բիննին: Համեմատի՛ր նրան քո ուսուցիչների հետ:

Միսս Բիննը — բարկացած և ուշադիր էր։

Իմ ուսուցիչները — բարի և հանգիստ են։

6.Ի՞նչ ես կարծում, ինչպե՞ս կընթանան Ջիմի գործերը դպրոցում:

   Ես կարծում եմ նա կհասկանա, որ դպրոցում սովորում են կարդալ, գրել, երգել… Նա կկարողանա ամեն ինչ։

7.Գրավոր պատմի՛ր դպրոցում քո առաջին օրվա մասին:

Երբ ես առաջին անգամ գնացի դպրոց շատ ուրախ էի: Մտածում էի, որ դպրոցը մի տեղ է որտեղ քո երազանքները կատարվում են։ Ես գնացի ու տեսա, որ այնտեղ շատ հաճելի է ու հետաքրքիր։

  1. Գրի՛ր, թե ինչն է ուրախացնում, ինչն է տխրեցնում քեզ դպրոցում:

Ինձ ոչ մի բան չի տխրեցնում։ Դպրոցում ինձ ուրախացնում են իմ ընկերները։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով