Posted in Բնագիտություն, Հայրենագիտություն, Հաշվետվություն, Մաթեմատիկա, Մայրենի

Այս տարվա առաջին շրջանի ձեռքբերումների մասին

Այս առաջին ուսումնական շրջանում սովորել եմ շատ նոր բաներ։ Սովորել եմ տարբեր պատմվածքներ և նոր բառեր։  Ես ծանոթացել եմ Վիլյամ Սարոյանի մի քանի պատմվացքների հետ։ Նաև սովորել եմ Հայ ժողովրդի, հին ավանդույթների և սովորույթների, մագաղաթի, Որդան կարմիրի, Մատենադարանի և 3 կարևվոր մարդկանց՝ Մովսես Խորենացու, Մեսրոպ Մաշտոցի և Գրիգոր Լուսավորչի մասին։ Նաև իմացել եմ շատ հետաքրքիր բաներ բնության մասին։ Օրինակ՝ մայրացամաքների, օվկիանոսների, գետերի, աղբյուրների, հողերի և բույսերի մասին։ Սովորել եմ տարբեր նոր երգեր։ Օրինակ՝ «Ավետիսներ», «Ուրախ երաժշտություն», «Մոկա չուկե», «Անձրև եկավ շաղալե», «Հոյ Նարե», «Քելե-քելե» երգերը։ Նաև լուծել եմ տարբեր խնդիրներ, սովորել եմ չափել առարկաների պարագիծը և մակերեսը…  Մայրցամաքների, ծովերի և հողի մասին էլ եմ շատ բաներ իմացել։ Այս տարվանից ես սկսել եմ հաճախել Սպենդիարյան անվան երաժշտական դպրոց։ Արդեն գիտեմ նոտաները և երաժշտական ստեղծագործությունների անուները։ Օրինակ՝ Менует, Эдют, Украинская народная песня… Արդեն նվագում եմ երկու ձեռքով։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով